poniedziałek, 18 kwietnia 2016

INGLOT 85 / Krok po kroku

Hej :)

Dziś makijaż, w którym główną rolę odgrywa sypki cień typu duo chrome nr 85 z firmy INGLOT.
Pewnie każdy wie, ale króciutko napiszę, że cienie typu duo chorome, czy też bardziej po polsku - typu kameleon - to takie, które zawierają w sobie drobinki o różnych kolorach. Dzięki temu patrząc na cień pod różnymi kątami ukaże nam się inna barwa.
Cień sypki nr 85 z INGLOTa jest jednym z przedstawicieli tejże grupy :)


Zawiera w sobie drobinki brązowe oraz niebiesko - zielone. 



Opakowanie mieści w sobie 2 gramy produktu, co dla zwykłego śmiertelnika jest chyba nie do przerobienia, zwłaszcza że produkt jest bardzo wydajny. Koszt to 33 zł, ale polecam spróbować dorwać go w outlecie, gdzie ceny obniżone są nawet o 50 % :)

Przechodząc do makijażu..

Krok 1
Powyżej załamania powieki górnej, nałożyłam cień transferowy, który sprawił że kolejno aplikowane produkty będą lepiej się rozcierały. Wyznaczyłam nim sobie także wstępną granicę do blendowania reszty cieni.


Krok 2
Na powiekę ruchomą nałożyłam naszą "gwiazdę".


Krok 3
Roztarłam granicę cienia 85 przy pomocy ciepłego brązu.


Krok 4
Na 1/3 powieki (zaczynając od wewnątrz) położyłam pastelowy cień o w kolorze turkusowym.


Krok 5
Połowę dolnej linii wodnej zaznaczyłam czarną kredką, którą roztarłam przy pomocy granatowego cienia.


Krok 6
Wzdłuż górnej linii rzęs poprowadziłam czarną kreskę, którą następnie roztarłam przy pomocy użytego wcześniej granatowego cienia.
Połączyłam obie kreski (dolną i górną) i wyciągnęłam pod kątem do zewnątrz.


Krok 7
Podczas procesu rozcierania cieni tracą one na intensywności, dlatego na sam koniec dla wzmocnienia efektu naniosłam "kolejną warstwę" produktów. 
Wytuszowałam rzęsy oraz wewnętrzny kącik podkreśliłam złotym cieniem.




Na początku myślałam, że to koniec, więc wykończyłam resztę makijażu i całość prezentowała się następująco:

..później stwierdziłam jednak, że czegoś mi brakuje i postanowiłam dodać złote akcenty. Posłużył mi do tego liner z GOLDEN ROSE.
Zdecydowanie lepiej :)





Jeszcze tradycyjnie oczko przy różnych kolorach tęczówki:

Myślę, że efekt wyszedł bardzo ciekawy. Mam nadzieję, że propozycja podoba się Wam tak samo jak i mnie :)
.
.
.
.
Lista kosmetyków wkrótce.
Całusy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...