wtorek, 6 stycznia 2015

Makijaż karnawałowy / Krok po kroku

Hej :)

Po długiej przerwie wracam i mam nadzieję, że mimo obłożenia pracą, uda mi się blogować częściej. Brakowało mi tego :)

Dziś przychodzę z makijażem, który pierwotnie zrobiłam jako propozycję sylwestrową, ale brak czasu uniemożliwił mi jego opublikowanie. Z drobną modyfikacją (mniejsza ilość brokatu i zdobień), nada się on na każde wieczorne wyjście.





Krok po kroku:

1. Podstawą makijażu oczu jest turkusowa ze złotymi drobinami bardzo trwała oraz łatwa i przyjemna w aplikacji kredka Revlon Grow Luscious o numerze 004 ( o ile dobrze się doczytałam), którą aplikuję na całą powiekę ruchomą i rozcieram, aby uzyskać "mgiełkę".






2. Zewnętrzny kącik przyciemniam matowym granatowym cieniem.





3. Na środek powieki aplikuję zielony cień, z dużą ilością drobinek. Wewnętrzną część powieki pokrywam zielono złotym pyłkiem. Kącik wewn.pokrywam białą kredką, dzięki czemu aplikowany na nią brokat będzie się lepiej utrzymywał. 





4. Na białą kredkę nakładam złoty brokat. 
Linię wodną pokrywam czarnym eyelinerem. 
Środek dolnej powieki zaznaczam niebieskim metalicznym cieniem, a jej część zewnętrzną podkreślam wcześniej już używanym matowym granatem. Staram się zrobić to tak, aby uzyskać płynne przejście między cieniami a czarną kreską na linii wodnej.
Jeszcze raz modeluję powiekę górną i uzupełniam "braki", dokładając cieni.




5. Rysuję czarną kreskę wzdłuż górnej linii rzęs i delikatnie ją rozcieram przy użyciu czarnego cienia, skupiając się szczególnie na zewnętrznym kąciku powieki górnej. 
Rzęsy tuszuję maskarą.
Jeszcze niżej rozcieram cienie na powiece dolnej. Dzięki temu oko wyda się większe.
Doklejam złoty kryształek.



6. Przyklejam pasek sztucznych rzęs, maluję resztę twarzy gotowe :)







Efekt przy innym kolorze tęczówki:



Standardowo mam nadzieję, że się podobało :)
Listę kosmetyków postaram się uzupełnić w ciągu najbliższych dni. 
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...